Oldalak

2011. február 15., kedd

Az idő...

Az ember bele sem gondol sokszor, mennyi energiát pazarol el feleslegesen azzal, hogy szervezetlen, hogy kapkod, hogy nem figyel oda eléggé arra, amit csinál, hogy állandóan arra koncentrál: el fogok késni, nem fogok végezni, sose leszek készen!!!!

Sajnos erre is igaz a Vonzás törvénye, ha valaki arra koncentrál, hogy nincs elég ideje, sose végez a házimunkával, ő mindig elkésik, mindig rohan, stb stb stb, akkor ezt is kapja. Akár tetszik, akár nem... Ez elég borzasztó dolog. Mit lehet tenni?

Nyújtsuk meg az időt! Nem kell nevetni, ez komolyan lehetséges. Miért lenne lehetetlen? A Plútóról is elhisszük, hogy létezik, pedig sose láttuk. Meg hát itt jönnek be a magyar népmesék: aki nem hiszi, járjon utána! :D

Hogyan lehet ennek utána járni? A módszer borzasztóan egyszerű. Kezdjük egy jól kialakított napirend összeállításával, vagy legalább csak gondoljuk át lefekvés előtt, mit szeretnénk csinálni másnap. Ne vállaljuk túl magunkat, ez nagyon fontos. Ha 50.000 dolgot bevállalunk, és 1 órán belül 3x kellene 10 felé szakadnunk, akkor biztosan nem jól választottuk ki a módszert (ámbár ha mindenképpen meg akarjuk csinálni a dolgokat, és nagyon szeretnénk, és arra fókuszálunk, hogy úgyis menni fog, egyszerre nagyon sok segítőnk lesz, ebben biztosak lehettek). De szóval ugye kezdjük kis dolgokkal, hogy a hitet megalapozzuk. Szóval egy átlagos napirendet kell összeírni/végiggondolni. Majd arra gondolni, hogy ezt úgyis meg tudom csinálni, hogy bővel elég időm van rá. Ennyi a trükk. És badabumm!!!! Annyi időnk lesz hirtelen, hogy még unatkozni is ráérünk majd :)

Én voltam az az ember, aki aztán teljesen szétfolyt, már ami a napjait illeti... Rohantam egyik helyről a másikra, kapkodtam, mindent akartam csinálni, de aztán semmit nem csináltam, reggel semmire nem volt időm, egyre korábban keltem, mégis egyre később értem be a munkahelyemre, és hogy közben mi történt? Az rejtély, mert semmit nem csináltam, se reggeli, se smink, se tanulás, semmi!!! Aztán ebből is elegem lett, és kipróbáltam ezt a módszert. Azóta mindig ugyanakkor kelek, sőt néha megesik, hogy még ráérek kicsit tovább aludni. Csinálok magamnak reggelit, nem ritkán reggelizek, beszárítom a hajam, kisminkelem magam és kényelmesen elérem a vonatot :) Délutánonként nem rohanok sehová, van időm megfőzni, tanulni, a férjemmel beszélgetni, és emellett teljesen időben le tudok feküdni, és végre nem 3-4, hanem 7-8 órákat alszom! Közben sem lakhelyet, sem munkahelyet nem változtattam, szóval a távolság ugyanaz, amit minden nap meg kellene tennem... és ez még egy alapfokozat, mert az ember ennél sokkal jobban terhelhető. Ezt akarom következőleg kipróbálni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése